Gyakori kérdések

Mivel foglalkozik a Hiperzöld.hu portál?

A Hiperzöld.hu szervezeteknek, szakembereknek kínál gyakorlati, friss, hasznos, néha létfontosságú információkat, útmutatókat, best practice-eket fenntarthatósági témában. Magyar nyelven egyedülálló tartalmat kínálunk szakértők bevonásával, korszerű formában: cikkeink, elemzéseink, útmutatóink gazdag vizuális anyaggal lesznek emészthetők, videós tartalmak, példaképekkel készített interjúk, sikersztorik sem maradnak el. A környezeti fenntarthatóság mellett az ESG mindhárom betűjével foglalkozunk, tehát a társadalmi és vállalatirányítási témakört elemző anyagok is helyet kapnak.

Hogyan lehet elolvasni a Hiperzöld tartalmait?

A Hiperzold.hu portálon ingyenes és előtizetéshez kötött tartalmakat is talál. Az előfizetéshez kötött tartalmakat „lakat” ikonnal jelöljük. Amennyiben ön előfizetést vásárol, és a fizetési folyamat sikeresen lezárult, elkészítjük önnek Fiókját, emailben megkapja felhasználónevét és jelszavát. Ezután máris hozzáférhet fizetős tartalmainkhoz.

Milyen előfizetési csomagok léteznek?

Jelenleg 3 csomag közül választhat. Részletes tájékoztatást talál a hiperzold.hu/elofizetes oldalon.

Hogyan tudok előfizetni?

A vásárlás regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés kiválasztása

Az előfizetés megrendelésének indítása a hiperzold.hu/elofizetes oldalon lehetséges. Az oldal Előfizetői csomagok alcíme alatt található táblázatban található az előfizetői csomagok bemutatása a hozzájuk járó szolgáltatásokkal és nettó árukkal és a feltüntetett 27% ÁFA felirattal. A megfelelő csomag kiválasztása az „Előfizetés” feliratú gomb megnyomásával történik.

Vásárlói adatok megadása

 „Előfizetés” gomb lenyomását követően a hiperzold.hu/penztar oldalon megjelenik a kosár tartalma az Előfizetés részleteivel (előfizetői csomag és nettó ár). Amennyiben a vásárló rendelkezik kuponkóddal, itt adhatja meg, majd a „Kupon beváltása” gombra kattintva a rendelés részletei a kupon által nyújtott kedvezménynek megfelelően automatikusan cserélődnek.

Az oldalon található a Rendelés részletei, ahol a befizetendő nettó összeget, a rendelési összeg ÁFA-tartalmának összegét és a teljes befizetendő bruttó összeget találja. A táblázat feltünteti a Megújuló előfizetés részleteit, amely az előfizetés lejárta után automatikusan megújul nettó összeget, az ÁFA összegét, valamint a bruttó összeget, és az előfizetés megújulásának dátumát tartalmazza.

A „Számlázási adatok” szövegdobozban teljes nevét, címét, telefonszámát, email címét, valamint céges előfizetés esetén a cég adószámát tudja megadni. A „Rendelés jegyzetek” szövegdobozban” Ön tetszőlegesen adhat meg további információt. A megrendelés elküldése előtt ki kell pipálnia az ÁSZF elfogadását jelentő szövegmezőt.

A megrendelő az ÁSZF elfogadásával elfogadja az alábbi adattovábbítási nyilatkozatot is.

SimplePay adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Region Media Agency Kft. (2146 Mogyoród Szentjakab park 60.) adatkezelő által a Hiperzöld.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cím, email cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A rendelés áttekintése

A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön az „Előfizetek” gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, és átkerül a SimplePay fizetési oldalára. A rendelés teljesüléséről, előfizetői fiókja létrehozásáról és a fizetési szolgáltatótól emailban kap értesítést megadott email címén.

Az előfizetés lemondása

Az előfizetés lemondása  a rendelés elküldése után 14 napon belül a Hiperzöld.hu oldalon a Fiókom gombra kattintva, a felhasználónevet (email címet) és jelszót megadva lehetséges. Fiókjában az „Előfizetések” menüpontban mondhatja le.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt Áruknak, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Előfizetek” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek. 

Ön a „Előfizetek”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát.  A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

Fizetési módok

Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

Melyek a tranzakció lépései?

  1. Az „Előfizetek” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
  2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
  3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
  4. A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.

Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

Kaphatok-e áfás számlát előfizetésemről?

Megrendeléséről emailben küldünk Önnek áfás számlát a Vásárlói adatok megadásakor kitöltött adatai alapján. Amennyiben cégként kíván előfizetni, ez esetben pipálja ki a Céges számlázás opciót. E-számláját az ön által megadott email címre postázzuk, miután a fizetési folyamat sikeresen lezárult és az ön Fiókja elkészült.

Hogyan férek hozzá a tartalmakhoz?

A Hiperzold.hu portálon ingyenes és előtizetéshez kötött tartalmakat is talál. Az előfizetéshez kötött tartalmakat „lakat” ikonnal jelöljük. Amennyiben a fent említett módon előfizetést vásárol, és a fizetési folyamat sikeresen lezárult, elkészítjük önnek Fiókját, emailben megkapja felhasználónevét és jelszavát. Ezután máris hozzáférhet fizetős tartalmainkhoz. Fiókjába közvetlenül is beléphet a Hiperzold.hu oldal jobb felső sarkában található „belépek” gombra kattintva.

Hová fordulhatok, ha panaszom van?

A fogyasztó az Áruval vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefon: +36701495275
  • Internet cím: http://hiperzold.hu
  • E-mail: zold@hiperzold.hu

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.

A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A válaszban tájékoztatni kell a Vásárlót a Békéltető Testülethez fordulás lehetőségéről.