A fenntarthatóság első lépései vállalatoknak

Mehlhoffer Hanna

Az ESG szempontok meghatározása Új sorozatunk a vállalatoknak szól: melyek a megfelelő fenntarthatósági stratégia kulcsfontosságú elemei? Milyen lépéseket kell megtennünk elérésükhöz? Cikksorozatunkban e folyamat mérföldköveit villantjuk fel Egy jó fenntarthatósági stratégia kialakításának első lépése a fenntarthatóság és a vállalati stratégia összevonása: az előbbi beleépítése az utóbbiba és annak elkerülése, hogy kettéváljanak. A fenntarthatóságot ugyanúgy kell […]
Ezt a cikkünket csak előfizetőink olvashatják. Tekintsd meg csomag ajánlatainkat az Előfizetés oldalon!

Olvasd el ezeket is!

  • Május 30-ra esik a magyar túlfogyasztás napja

    Mint minden évben, idén január elsején is közzétették azt a dátumot, amellyel felhívják a figyelmünket arra, hogy a Föld lakossága túllépi a természeti erőforrások kapacitásait, így bolygónkon visszafordíthatatlan folyamatokat indítunk el. 

  • Greenwashingra kényszerítik a képzetlen marketingeseket?

    A marketingkommunikáció gyakran esik a greenwashing áldozatául. Ezt támasztja alá az a statisztika is, amelyben brit marketingeseket kérdeztek kommunikációs feladataikról. Háromnegyedük annak ellenére végzett már fenntarthatósággal kapcsolatos kommunikációs feladatokat, hogy saját megítélésük szerint nem alkalmasak rá.

  • A vezérigazgatók felének fizetése már ESG célokhoz kötött

    Az IBM Institute for Business Value (IBV) és az Oxford Economics közösen közzétett globális cégvezetői felmérése rámutatott, hogy az elmúlt évben lényegesen többször kötik a felsővezetők fizetését ESG-tényezők teljesítéséhez.

Üzleti fenntarthatósági portálunk "Hipergyors info" rovatának friss hírei továbbra is ingyenesek és azok is maradnak. A magyarul egyedülálló, hasznosítható tartalmak, útmutatók, tanácsok azonban csak előfizetőink számára elérhetők.