Olvasd el ezeket is!

  • Csigalassúságú a hazai cégek zöld átállása a K&H fenntarthatósági indexe szerint

    Nincsen pénz a vállalatok zöldülésére

    Egyre több hazai cég látja a környezeti fenntarthatóság fontosságát, de egyelőre visszafogták megvalósításukat, mert nincs hozzá forrásuk. A K&H fenntarthatósági index szerint a hazai közepes és nagyvállalatok zöld átállása nagyon lassan halad. A K&H immár negyedik féléve közli a K&H fenntarthatósági indexet, amely ezúttal 39 pontot ért el. Ez az…

  • A stakeholderek bevonása: a fenntarthatósági stratégia és az értékteremtés kulcsa

    Sorozatunk (A fenntarthatóság első lépései vállalatoknak) következő része a stakeholderek, más szóval érintettek fontosságáról szól; ha a cége fenntarthatósági stratégiát készít, fel kell térképeznie és értékelnie kell a különféle stakeholder-csoportok fontosságát és befolyását. Az érintettek véleményét csak nyomatékosabbá teszi a közösségi médián alapuló információs társadalmunk: egy elégedetlen alkalmazott posztja, egy…

  • Így motiválja beszállítóit a kibocsátás-csökkentésre három cégóriás

    A vállalati beszállítói lánc kiemelkedő szerepet játszik az üvegházhatású gázok kibocsátásásában. A beszállítók képzése elengedhetetlen, az összefogást és a közös küzdelmet tűzte céljául a három példamutató vállalat.

Üzleti fenntarthatósági portálunk "Hipergyors info" rovatának friss hírei továbbra is ingyenesek és azok is maradnak. A magyarul egyedülálló, hasznosítható tartalmak, útmutatók, tanácsok azonban csak előfizetőink számára elérhetők.