Fotó: Pexels

A greenwashing trükkös világa

Hiperzöld

Napjainkban a greenwashing vagy zöldre festés vádja a vállalatok egyik legnagyobb félelme, mégis dominál a céges kommunikációban. A küzdelem ellene a vállalatok egyre kifinomultabb és nehezen észrevehető módszerei miatt még nem hozott sikert. Sokféleképpen kategorizálták már greenwashing trükkös megvalósulási formáit, ám most a Financial Times újabb kísérletet tett rá Lucia Alessi (az Európai Bizottság Kutatóközpontjának […]

Ezt a cikkünket csak előfizetőink olvashatják. Tekintsd meg csomag ajánlatainkat az Előfizetés oldalon!

Olvasd el ezeket is!

  • Digitális ESG: a te termékeden látszik, hogy fenntartható?

    Szoftveres megoldásokkal is segíti a vállalatirányítási rendszeréről ismert SAP a cégeket. Az egyik kiemelt téma a termékek fenntarthatósági jellemzőinek megértése és elérhetővé tétele a vállalatok vevői számára. A cég egyébként saját működésében is pozitív környezeti és társadalmi hatású gyakorlatokat vezetett be.

  • Sustainable World 2023: itt a zöld boom az üzleti szférában

    Szeptember 12-én rendezi meg a Portfolio a Sustainable World 2023 fenntarthatósági konferenciát. A rendezvény legfontosabb, zöld átalakulásban érintett területekre, témákra fókuszál.

  • Az ENSZ pr-szakemberekkel küzd a klímaválság ellen

    A klímaválság elleni harcól és a fennálló kommunikációs kihívások kezeléséről írt alá nyilatkozatot az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programja (UNDP) a pr-ügynökségeket tömörítő globális szövetséggel, az International Communications Consultancy Organisationnel (ICCO).

Üzleti fenntarthatósági portálunk "Hipergyors info" rovatának friss hírei továbbra is ingyenesek és azok is maradnak. A magyarul egyedülálló, hasznosítható tartalmak, útmutatók, tanácsok azonban csak előfizetőink számára elérhetők.